Toimitusehdot
ARVOISAT ASIAKKAAMME!
Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen (Manner-Suomi)!
Emme toimita Ahvenanmaalle tai ulkomaille!
Kierrätämme pakkausmateriaalit ja pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet aina mahdollisuuksien mukaan kierrätetyissä pakkauslaatikoissa. (Isot tuotteet kuten vaunut, rattaat, turvaistuimet yms. toimitetaan aina valmistajan alkuperäisissä pakkauslaatikoissa).
Toimipaikkamme sijaitsee Kouvolassa ja verkkokauppamme kautta tehtyjä (maksettuja) tilauksia voi noutaa varastomme noutopisteestä. Saat ilmoituksen s-postitse, kun tilaus on valmiina noudettavakasi. Noudettavista tilauksista ei veloiteta toimituskuluja!
Tilauksia voi noutaa MA, KE ja PE klo: 9.00 - 15.00 sekä
TI ja TO klo: 9.00 - 16.00 (Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin aikatauluissa.)
Muut kuin noudettavat tilaukset toimitetaan POSTIN tai MATKAHUOLLON välityksellä
Voit valita haluamasi toimitustavan ja määräpaikan tilauksen tekemisen yhteydessä.
HUOMIOITHAN kuitenkin, että POSTI ja MATKAHUOLTO voivat tarvittaessa ohjata lähetyksesi myös johonkin muuhun kuin alunperin valitsemaasi toimipisteeseen ilman erillistä ilmoitusta asiasta. Mahdolliseen pakettien uudelleen ohjaamiseen me emme lähettäjänä pysty millään tavoin vaikuttamaan emmekä hyväksy noutopisteen vaihdosta johtuvien pakettien palautumisia noutamattomina lähetyksinä.
POSTI tai MATKAHUOLTO saattaa joutua ohjaamaan lähetyksiä toisiin toimipisteisiin silloin, jos valittu toimipiste tai esimerkiksi Postin pakettiautomaatti on tilapäisesti täynnä.
HUOM!
POSTI:n tiedote: Mitä tapahtuu, jos olet valinnut Postin pakettiautomaatin haluamakseni noutopisteeksi, mutta sinulle tuleva lähetys onkin liian iso sinne tai ei jostain muusta syystä mahdu automaattiin?
Pakettiautomaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 59 cm x 36 cm x 60 cm.
Mikäli paketti ei mahdu automaattiin tai automaatti on täynnä, niin paketti ohjataan määräpaikkakunnan postiin ikään kuin paketin ohjausta ei olisi ollutkaan käytössä.
Saat saapumisilmoituksella tiedon siitä, mistä voit pakettisi noutaa.
Silloin kun olet vastaanottamassa todella suuria paketteja, kannattaa palvelusta valita joku muu noutopaikka kuin automaatti tai ottaa ohjauspalvelu pois päältä.
TILAUSTEN MAKSAMINEN
Kaikki tilaukset tulee maksaa (tai valita haluttu maksutapa) tilauksen tekemisen yhteydessä. Hinnat sisältävät alv.n 24 %.
Tuotteet lähtevät toimitukseen varastostamme viipymättä heti kun olemme saaneet vahvistuksen maksutapahtuman onnistumisesta. Ennen klo 14.00 arkipäivinä järjestelmäämme onnistuneesti saapuneet tilaukset pyritään toimittamaan eteenpäin vielä saman päivän aikana tai viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.
(Emme kuitenkaan pysty vastaamaan Postin tai Matkahuollon toiminnasta tai heidän kuljetusaikatauluistaan)
Verkkokauppamme järjestelmästä lähtee toimitusilmoitus vastaanottajan s-postiin heti kun tilaus on lähtenyt toimitukseen meiltä. Tuo toimitusilmoitus sisältää linkin, jolla vastaanottaja voi seurata lähetyksen kulkua.
HUOM! Vastaanottajan s-postin suojausasetuksista riippuen, verkkokauppamme lähettämiä ilmoitusviestejä saattaa joskus ohjautua roskaposteihin. Jos et siis ole saanut minkäänlaista toimitusvahvistusta viimeistään 3 pv:n kuluttua tilauksesi tekemisestä, niin tarkistathan roskapostilaatikkosi tai otat meihin yhteyttä!
Toimituskustannukset ovat 6,90 €uroa/tilaus.
HUOM!
KAIKKI YLI 79,90 € ARVOISET TILAUKSET TOIMITETAAN MÄÄRÄPAIKKAKUNNALLE (Postin toimipisteeseen) ILMAN TOIMITUSKULUJA, MUTTA JAKELU EI SISÄLLY HINTAAN!
Toimitustavalle POSTI KOTIPAKETTI, toimitusmaksu on 12,90 € alle 200 € tilauksille.
Yli 200,00 €uron tilauksille myös kotiintoimitus veloituksetta.
HUOM! POSTI lähettää pakettien saapumisesta ilmoituksen vain tekstiviestinä ja/tai s-postilla (ei paperisia saapumisilmoituksia), joten huolehdithan tilausta tehdessäsi, että matkapuhelinnumerosi sekä s-postiosoitteesi ovat oikeat!
POSTI säilyttää paketteja toimipisteissään vain (1) viikon ajan, jonka jälkeen paketit palautetaan takaisin lähettäjälle. HUOM! Posti voi omavaltaisesti muuttaa lähetyksen määräpaikkaa/noutopistettä tarpeen mukaan esimerkiksi paketin koosta johtuen. Valitessasi noutopisteeksi POSTIN pakettiautomaatin, sinun tulee huomioida seuraavaa: POSTI:n käytäntö näissä Smartpost paketeissa on, että jos automaatti on täynnä tai paketti ylittää mitoiltaan pakettiautomaatin määritellyt maksimirajat, niin ne toimitetaan johonkin toiseen postin toimipisteeseen noudettavaksi.
Tähän me emme lähettäjänä voi millään tavoin vaikuttaa.
Noutamattomana palautuneista paketeista veloitamme 14,90 € maksun meille aiheutuvista ylimääräisistä kuluista.
Muistathan siis noutaa pakettisi mahdollisimman pikaisesti saapumisilmoituksen saatuasi, kiitos!
RAJOITUKSET
Toimitukset ainoastaan Suomeen (Manner-Suomi). Emme toimita Ahvenanmaalle tai ulkomaille! Alle 18-vuotiaille ainoastaan vanhempien kirjallisella suostumuksella. Tilauksia ei toimiteta mikäli yhteystiedot ovat puutteelliset.
PALAUTUSOIKEUS
HUOM! Turhien "yllätyksien" ja sitä kautta aiheettomien asiakaspalautuksien välttämiseksi, olkaa hyvät ja tutustukaa aina huolellisesti tilattavien tuotteiden tuotetietoihin, mittatietoihin, sisältöön ja muihin ominaisuuksiin ennen tilauksen tekemistä ja maksamista, KIITOS!
Nettikaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus mikäli palautukseen oikeuttavat ehdot täyttyvät. Palautettavan tuotteen täytyy olla täysin käyttämätön ja alkuperäisessä jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa, tuotepakkaus mukaan lukien!
Mikäli palautetun tuotteen/myyntipakkauksen kunnossa havaitaan puutteita tai huomautettavaa, emme valitettavasti voi hyväksyä palautettua tuotetta hyvitettäväksemme täydestä myyntihinnasta, vaan tuotteelle arvioidaan arvon alennus.
Palautustapa sopimuksen mukaan Postin asiakaspalautuksena.
Emme hyväksy palautuksia hygieniatuotteista (kuten alus- tai uimavaatteet), intiimituotteista (kuten voiteet ja pesuaineet) tai tuotteista, joiden pakkaukset on avattu.
HUOM! Vaippahousut, uimahousut, Imetysliivit, alushousut, tukivyöt sekä uima-asut luokitellaan hygieniatuotteiksi (alusvaatteet), joille ei hygieniasyistä myönnetä vaihto-/palautusoikeutta! (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §) Hygieniasyistä emme myöskään hyväksy palautuksia imetystuotteista, kuten rintapumpuista tai wc-tuotteista kuten wc-istuimen supistajat ja potat!
HUOM! Tori.fi:ssä ilmoitetuille ja Outlet -osiomme poistohintaisille ALE-tuotteille, myymäläkappaleille, II-laatuisille, takuukorjatuille tai muille poistotuotteille EI myönnetä vaihto-/palautusoikeutta!
HUOM! Emme toimita turvaistuimia soviteltaviksi/koekäytettäviksi. Tuote ei ole enää tämän jälkeen täysin käyttämätön ja alkuperäisessä myyntikelpoisessa kunnossaan eikä näin ollen palautukseen oikeuttavien ehtojen mukainen.
HUOM! Vaunut ja rattaat eivät myöskään ole enää käyttämättömiä ja alkuperäisessä myyntikelpoisessa kunnossa, mikäli tuote on poistettu alkuperäisestä pakkauksestaan ja kasattu käyttövalmiiksi. Näin ollen tuote ei ole enää palautukseen oikeuttavien ehtojen mukaisessa kunnossa.
HUOM! Mahdollisesta vaihdosta toiseen tuotteeseen asiakas maksaa palautus- sekä uudet toimituskulut itse!
RETURN POLICY
NOTE!
In order to avoid pointless "surprises" and thus unnecessary customer returns, please always read carefully the product information, dimensions, content and other features of the products you are ordering before placing the order and paying, THANK YOU!
Products ordered from the online store have a 14-day right of return if the conditions entitling to a return are met.
The product to be returned must be completely unused and in its original resaleable condition, including the product packaging! If the condition of the returned product or sales packaging is found to be defective or something to be noted, unfortunately we cannot accept the returned product in order to refund the full selling price, but a reduction in value will be assessed for the product.
The method of return according to the agreement is Posti's customer return.
We do not accept returns for hygiene products (such as underwear or swimwear), intimate products (such as creams and detergents) or products whose packaging has been opened.NOTE! Diaper pants, swim trunks, Nursing bras, underpants, support belts and swimwear are classified as hygiene products (underwear) for which no exchange/return rights are granted for hygiene reasons!
Consumer Protection Act: Chapter 6, Section 16) For hygiene reasons, we also do not accept returns for breastfeeding products, such as breast pumps or toilet products such as toilet seat reducers and pots!
NOTE! Exchange/return rights are NOT granted for discount priced Outlet -items, II-quality, warranty-repaired or other Outlet products!
NOTE! We do not supply car seats for adaptation/trial use. After this, the product is no longer completely unused and in its original resaleable condition and therefore does not comply with the conditions entitling to return.
NOTE! Prams and strollers are also no longer unused and in their original resaleable condition, if the product has been removed from its original packaging and assembled ready for use. Consequently, the product is no longer in a condition that is eligible for return.
NOUTAMATTOMAT/LUNASTAMATTOMAT PAKETIT:
Noutamattomina tai muuten lunastamattomina meille takaisin palautuneista lähetyksistä perimme 14,90 euroa, joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia.
HUOM ! Palautuksista ja palautustavasta pitää sopia myyjän kanssa aina ennen palautusta sähköpostitse myynti@pikkupiia.fi tai soittamalla numeroon 053414460
Kauppahinta kokonaisuudessaan palautetaan vain kun palautusehdot täyttyvät.
HUOM! Mikäli palautat rahtivapaasti toimitetusta tilauksestasi osan tuotteista niin, että lopullisen toteutuneen tilauksen arvo jää alle rahtivapauteen oikeuttavan rajan, vähennetään takaisin maksettavasta rahasummasta toimitusmaksun osuus (6,90 €).
HUOM! Jos tilauksen alkuperäinen arvo on oikeuttanut johonkin alennukseen, mutta palautuksen jälkeen summa jää alle alennukseen oikeuttavan summan, alennuksen poistetaan ja alennuksen osuus vähennetään palautettavasta summasta.
HUOM! Mikäli tietyn tuotteen tilaaminen on oikeuttanut saamaan jonkin kaupanpäällisen, niin tämä täytyy myös palauttaa mikäli kaupanpäälliseen oikeuttanut tuote palautetaan.
HUOM! Pidätämme itsellämme oikeuden kieltää yksittäisen asiakkaan pääsyn verkkokauppamme palveluihin ja sulkea yksittäinen tili siinä tapauksessa, että joudumme toistuvasti jatkuvan väärinkäytön kohteeksi (toistuvat aiheettomat ja peruuttamattomat tilaukset sekä toistuvat turhat tuotepalautukset meidän kustannuksillamme).
Tähän ratkaisuun päädytään selvistä syistä johtuen.
MITEN MAKSAN VERKKOTILAUKSENI?
Tarkasta ostoskorissa olevat tuotteet ja niiden kappalemäärät. Täytä sen jälkeen yhteystietosi. Voit valita haluamasi toimitustavan valikosta. Yhteenvedosta näet tilauksesi loppusumman toimituskuluineen. Vahvista, että olet lukenut ja hyväksynyt toimitusehdot. Paina lopuksi Maksa-painiketta.
-
MAKSU PANKKIPAINIKKEILLA TAI LUOTTOKORTILLA
Paytrail maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Osuuspankin, Nordean, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla verkkomaksuna tai sitten Luottokunnan luottokortilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy joka välittää maksusi verkkokauppiaalle.
-
Collector
Collector Lasku/Osamaksu
Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.
Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään laskutuspalkkio) -
Mikä muuttuu ja milloin?
Collectorin laskutusmaksu kuluttajalle nousee 3,80 euroon 3.8.2020 alkaen (ennen tätä 2,95 €). Muutos ei vaikuta muihin hintoihin tai muuten maksutavan toimintaan.
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.
Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.
Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.
Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Jotta voisit maksaa laskun osamaksulla ja solmia tililuottosopimuksen, sinun täytyy maksaa vähimmäissumma laskun eräpäivään mennessä sekä allekirjoittaa luottosopimus Collector Bankin kanssa. Katso osoitteesta (oma.collector.fi) miten allekirjoitus tehdään.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf
Luotonantajana toimii Collector Bank AB.
Lisätietoja: www.collector.fi